Hvorfor skulle vi sætte den blå pomade i rampelyset? Har det nu legendariske produkt brug for det? Nej da. Fortjener pomade det? Absolut! Reuzel er ikke bare et hollandsk produkt, ligesom Schorem ikke bare er en lokal barbershop. Vidste du, at pomade af pomade allerede blev en hype, før produktet overhovedet eksisterede? Dyk med ind i oprindelsen af Reuzel pomade og populariteten af den blå Reuzel.
Oprindelsen af Reuzel pomade
Vi kender selvfølgelig alle historien om barbershoppen Schorem og hvordan den blev til. Takket være Schorem er barberfaget eksploderet i Holland.
Allerede før pomader af Reuzel eksisterede, var Schorem en stor hype både indenfor og udenfor Holland. Leen og Bertus, grundlæggerne af Schorem og pomade, ønskede at lave deres eget produkt, der var perfekt til de 20 frisurer, du kan få klippet hos Schorem. Men ønskerne var så specifikke, at producenterne ikke kunne lave det for Leen og Bertus. Meget glans, men ikke for meget glans, en dåse der kan bøjes, men stadig kan lukkes igen. De besluttede at prøve det selv i deres eget køkken. Det var ikke en succes. Udover et stort rod og et grønt farvet hår under testningen af den hjemmelavede blanding, opnåede de ingen resultater.
Et andet problem var, at rygtet om en egen pomade fra Schorem allerede var vidt udbredt, og der dukkede spørgsmål op overalt om Reuzel. Alle ville gerne prøve den rå dåse med en beskidt gris på. Løsningen kom, da Leen og Bertus blev ringet op af David Raccuglia, fotograf og grundlægger af American Crew, som gerne ville tage billeder af deres butik. Det lykkedes David Raccuglia at lave et produkt, der opfyldte deres ønsker. Men ifølge ham var det ikke klogt at bruge navnet pomade og den beskidte gris på dåsen. Reuzel er internationalt svært at udtale, og en beskidt gris på en dåse ville ikke være et godt markedsføringskoncept.
Leen og Bertus' stædighed og beslutsomhed er nøglen til deres succes, for de valgte alligevel navnet Reuzel, og som alle ved, er den beskidte gris stadig på dåserne. Det gør produktet anderledes og mere interessant end andre pomader. Produkterne dukkede op overalt. I mellemtiden er det blevet en millionforretning, og der kommer stadig flere produkter til i kollektion af Reuzel.
Succesen med den blå Reuzel
Den blå Reuzel eller faktisk Reuzel Blue er det bedst sælgende produkt fra Reuzel, men er stadig relativt ung. Da Reuzel pomade lige kom på markedet, var der kun den røde og den grønne pomade. Den røde er en pomade på vandbasis og giver meget glans og medium hold. Den grønne variant gør næsten det samme, men på oliebasis.
Den røde Reuzel solgte straks bedst, fordi folk ledte efter en pomade der let kunne vaskes ud af håret. hår at vaske er, men gør, hvad det skal gøre. Vandbaserede pomader er derfor rasende populære verden over.
Den røde Reuzel mangler kun det hold, du har brug for til de højere frisurer, der ofte bæres. Schorem lod derfor udvikle et ekstra vandbaseret produkt, der har et stærkt hold, men også giver nok glans. Det produkt blev den blå reuzel. Fra lanceringen blev dette på ingen tid det bedst sælgende produkt fra Reuzel, og næsten hver barbershop har det stående på hylderne.
Din hår falder ikke sammen i løbet af dagen, og du vasker det ud med lidt vand. Også duften er behagelig og minder lidt om en cologne med toner af woody og vanilje. Du kan næsten ikke gå galt i byen med den blå reuzel. Det er den bedste allrounder i hele kollektion og derfor sandsynligvis også den mest populære.
Også på toplisterne står den blå reuzel ofte ved siden af produkter fra Suavecito og Layrite. Det er mærker, der er berømte for deres pomade på vandbasis. Mændene fra schorem vil kun have det bedste på grund af deres kærlighed til faget. Selv en producent, der ikke kunne lave deres produkt, forhindrede dem ikke i at realisere deres idé om en god pomade. Den blå reuzel er prikken over i'et.
Prøv Reuzel Blue Strong Hold selv.